Chatta för direkt hjälp
Vår Hjälprobot finns tillgänglig dygnet runt. Får du inte svar på din fråga kan du chatta med en medarbetare under våra öppettider.

Var uppmärksam! Många kunder får bluff-sms som ser ut att komma från oss. Ring inte numret i sms:et. Det är extra viktigt om du inte har något pågående ärende hos oss. Är du osäker, kontakta oss på vårt ordinarie telefonnummer.
Just nu förekommer det även bluff-sms som ser att komma från BankID, de kontaktar aldrig kunder på detta sätt. Ring inte numret i sms:et och radera meddeladet.
Spärra kort
Kom igång med
Få hjälp med...
Inloggning
Allt om våra säkerhetsdosor, Mobilt BankID och lösenord.
Slagit fel kortkod?
Om du glömt eller låst kortkoden kan du själva lösa det.
Korthantering
Allt om hur du aktiverar, spärrar och hanterar ditt bank- eller kreditkort.
Pågående ärende
Klicka här för att logga in och se hur det går med ditt ärende.
Knepiga ekonomiska ord och begrepp - det förklarar vi i vår ordlista
Frågor och svar
Till alla frågor och svarHar du en fråga?
Innan du ringer, testa och se om du kan hitta svaret på din fråga bland våra frågor och svar.
Bästa tiden att ringa kundservice?
Här kan du se vilken tid det generellt är lägst och högst tryck på telefon till kundservice på vardagar. Trycket kan vara lägre och högre från dag till dag. Har du möjlighet att ringa när det är lägre tryck, kan du komma fram snabbare.
Vi har även öppet helger 10–15 och då är det vanligtvis lägre tryck.
Testa att chatta med vår hjälprobot som kan svara på många frågor.

Kontakta oss
Chatta med oss
Vår hjälprobot hjälper dig med frågor om det mesta. Vid behov kan den hänvisa dig vidare till chat alternativt telefon med våra medarbetare.
Ring kundservice
ICA Banken
Öppet vardagar 8–20 och helger 10–15
ICA Banken Bolån
Öppet vardagar 8–18
ICA-kort
Öppet vardagar 8–17
Brev skickas till ICA Bankens postadress:
ICA Banken
504 82 Borås