Chatta för direkt hjälp

Vår Hjälprobot finns tillgänglig dygnet runt. Får du inte svar på din fråga kan du chatta med en medarbetare under våra öppettider.

chatbot hero mobile.jpg

Spärra kort

Spärra ditt kort direkt här eller under hantera kort i appen

Spärra kort

Eller ring 033-47 47 90

Kom igång med

Få hjälp med...

Inloggning

Allt om våra säkerhetsdosor, Mobilt BankID och lösenord.

Slagit fel kortkod?

Om du glömt eller låst kortkoden kan du själva lösa det.

Korthantering

Allt om hur du aktiverar, spärrar och hanterar ditt bank- eller kreditkort.

Pågående ärende

Klicka här för att logga in och se hur det går med ditt ärende.

Knepiga ekonomiska ord och begrepp - det förklarar vi i vår ordlista

Har du en fråga?

Innan du ringer, testa och se om du kan hitta svaret på din fråga bland våra frågor och svar.


Bästa tiden att ringa kundservice?

Här kan du se vilken tid det generellt är lägst och högst tryck på telefon till kundservice på vardagar. Trycket kan vara lägre och högre från dag till dag. Har du möjlighet att ringa när det är lägre tryck, kan du komma fram snabbare.

Vi har även öppet helger 10–15 och då är det vanligtvis lägre tryck.

Testa att chatta med vår hjälprobot som kan svara på många frågor.

Högst och lägst tryck på telefon till kundservice en vanlig vardag

Var uppmärksam! Många kunder får bluff-sms som ser ut att komma från oss. Ring inte numret i sms:et. och klicka inte på några länkar. Det är extra viktigt om du inte har något pågående ärende hos oss. Är du osäker, kontakta oss på vårt ordinarie telefonnummer.

Kontakta oss

Chatta med oss

Vår hjälprobot hjälper dig med frågor om det mesta. Vid behov kan den hänvisa dig vidare till chat alternativt telefon med våra medarbetare.

Skicka meddelande

Logga in och skicka din fråga till kundservice.

Ring kundservice

ICA Banken
Öppet vardagar 8–20 och helger 10–15

ICA Banken Bolån
Öppet vardagar 8–18

ICA-kort
Öppet vardagar 8–17

Brev skickas till ICA Bankens postadress:

ICA Banken
504 82 Borås