Hur nöjda kunder kan en bank få?
År 2013 avslutades med en glad nyhet för oss på ICA Banken. I oktober visade en undersökning av Svenskt kvalitetsindex att just vi har Sveriges nöjdaste bankkunder. Nästan tre av fyra kunder tycker att ICA Banken är så nära en perfekt bank det är möjligt att komma.
Vi jobbar självklart för att bli bättre och göra fl er kunder nöjda. Ett sätt är vårt ständiga arbete med att utveckla ny teknik och vi hoppas att fl er upptäcker t ex vår app som ger dig mer bank i fickan. Och finns det fler sätt vi kan göra banken mer tillgänglig?
Premiär för mobilt Bank-ID
Under 2014 lanserar vi därför en efterlängtad nyhet – mobilt Bank-ID. Därmed blir det lättare för dig som kund på ICA Banken att logga in, se dina uppgifter och göra enklare bankärenden.
Ja, som du förstår är vi optimistiska inför nästa års mätning. Och vi ska jobba hårt för att vara din bästa bank även framöver.
Från nudlar till Nobel
Har man ont om pengar får man vara påhittig istället. Det vet Sveriges studenter och därför tycker vi att det är extra roligt att 75 000 nu gått med i ICA Student. Utbildning och forskning på hög nivå kan inte drivas med enbart snabbnudlar som bränsle. Därför är vi i ICA Banken med och hjälper studenter
till en bättre vardagsekonomi.
Ditt nyårslöfte?
En bättre ekonomi, ja. Kanske funderar du själv på ekonomiska nyårslöften inför 2014. Fundera på om det kan vara en god idé att samla fler av dina banktjänster hos oss. Ring oss på 033-47 47 90 så berättar vi hur din ekonomi kan bli bättre.
Vi har inte Sveriges nöjdaste bankkunder utan anledning. Och vi är stolta.