Självbetjäning på telefon / Talsvar
- Alla
- Om att bli kund
- Om internetbanken
- Om Mobilt BankID
- Om dubbel bonus
- Om självbetjäning på telefon
- Om teknik och säkerhet
- Om lån och krediter
- Om konto
- Om kort
- Om insättning och uttag
- Om blippa - Kontaktlös betalning
- Om bostadslån
- Om fond och sparande
- Om reseförsäkring
- Övrigt
- Om presentkort på ICA
- Om ICA Försäkring
- Om Kivra - digital brevlåda
- Om Samsung Pay
Självbetjäning på telefon, också kallad talsvar, är en självbetjäningstjänst där du bland annat kan ta reda på saldo och din intjänade bonus. Du kan även beställa blanketter.
För att kunna använda självbetjäning behöver du kunna logga in med Mobilt BankID eller lösenord.
Om du har loggat in med lösenord och vill föra över pengar till en annan bank behöver du även din säkerhetsdosa för att kunna bekräfta överföringen.
Självbetjäning på telefon når du via 033-47 47 90 dygnet runt.
Nej, du kan inte ändra ditt lösenord, men om du har ett Mobilt BankID från ICA Banken så kan du logga in på internetbanken och både se och låsa upp ditt lösenord där.
Har du bara ett Mobilt BankID från en annan bank, så kan du fortfarande se ditt lösenord om du har glömt det, men inte låsa upp det om det är spärrat.
Du kan även kontakta oss på 033-47 47 90 så skickar vi ut ett nytt till dig.
Du ringer till ICA Banken på 033-47 47 90 för att spärra ditt lösenord och beställa ett nytt. Vi har öppet vardagar 8–20 och helger 10–15.
Om du har ett Mobilt BankID från ICA Banken så kan du logga in på internetbanken och både se och låsa upp ditt lösenord där.
Har du bara ett Mobilt BankID från en annan bank, så kan du fortfarande se ditt lösenord om du har glömt det, men inte låsa upp det om det är spärrat.
Om du inte har Mobilt BankID utfärdat av ICA Banken och behöver ett nytt lösenord, kontakta oss på 033-47 47 90, vardagar 8–20 och helger 10–15 så kan vi skicka ut ett nytt till dig.
När du uppmanas ange ditt lösenord, vänta kvar i luren så kommer du kopplas fram till en handläggare.