På icabanken.se använder vi cookies för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder cookies.

Jag förstår

Problem med Mobildosan i vår app för iPhone

För vissa vissa kunder som har ICA Bankens app för iPhone har det uppstått problem med Mobildosan i samband med uppdatering av appen eller att man fått ett felmeddelande i sista steget, då man aktiverar en Mobildosa.

Nu ska detta problem vara åtgärdat och för att komma vidare behöver du göra följande:

  • Klicka på menyknappen högst upp till höger i appen
  • Klicka på säkerhetslösningar
  • Välj avaktivera under Mobildosa
  • Välj den Mobildosa som tillhör din enhet
  • Välj avaktivera
  • Aktivera sedan en ny Mobildosa

Fungerar det inte med att bara göra ovanstående. Avinstallera ICA Bankens app för iPhone och ladda ned den på nytt från App Store och aktivera sedan en ny Mobildosa.